Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: vejtek
IP: uživatel4303
 Lidi pls nemáte někdo zkušenost z pionýrem s vejfukem s rybynou chtěl bych ho tam dát tak nevím jestli to bude dělat dobrotu nebo to nebude jezdit díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 20:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 měl jsem tam výfuk z čz 125T nešlo to vytočit do max otáček ale zvuk byl krásnej
Datum: 06. října 2011 20:59
Jméno: milan
IP: uživatel12533
 Zdar draci, je možné nějak upravit klasické fichtlácké zapalování pro lepší výkon motoru ??? Slyšel jsem o lepsim pritlaku kladivek ale nic konkretniho, mám 8 vybrus + drobnou změnu časování (origo přefuky) a upravený origo karbec. \r\nDík za typy od zkušenějších ......
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 18:58
Jméno: standa
IP: uživatel12539
 koupil jsem ho od známýho
Datum: 06. října 2011 18:58
Jméno: Márty
IP: uživatel12390
 A jak si upravoval originílni karburátor?
Datum: 06. října 2011 17:42
 súhlas
Datum: 06. října 2011 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel12539
 Poměrně snadno jde zlepšit výkon origo zapalka. Sundáš dekl,vytrháš kabely,vyrveš zapalování, namontuješ Vape a nataháš nový kabely a od tý doby na furt jezdíš
Datum: 06. října 2011 16:41
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 čau hoši má nekdo sníženou hlavu na jawe 250 ??zajmalo by mě o kolik mm a jak to jede oproti originálu předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 20:26
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 zdravim prosim vas nemel bi nekdo schema na dobri zapalovani treba infra branou nebo tak neco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 10:06
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
Datum: 06. října 2011 10:06
 Ahoj draci, troufnul by si někdo z vás na takovouhle úpravu bloku?.. http://miroslavek88.rajce.idnes.cz/uprava_bloku ,,,,stavim ted závodní stroj ( myslim tim opravdu závodní),...tohle je jeden ze zásahů s kterým si sám neporadím, jelikož neumim svářet hlíníkové slitiny,,,momentálně stavím rám a mám za cíl co nejvíce zkrátit rozvor kol a podlouhlé kartery to dosti znemožnují...zároven bych to chtěl co nejvíce odlehčit, takže si za touto úpravou stojím...našel by se tu někdo kdo by se toho ujal? kartery seříznu sám, veškeré součástky které k tomu bude potřeba také vyrobím sám, jde mi jen o to aby je tam někdo přivařil, vim že to není jentak a proto bych objetoval nějakej ten slušnější peníz  .....v případě že by se toho někdo ujal, napište na maila, zajistím podrobnou dokumentaci ...děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel12539
 A když odlehčovat tak nezapomen na zapalování! Takový Vape váží třetinu origo zápalka
Datum: 06. října 2011 18:52
 vořechu, pořádně si to prohlídni, třeba na to přijdeš. chytrýmu napověz, hloupýho kopni  )))
Datum: 06. října 2011 18:35
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 klikar:to brutalni snizeni vlozki dole nicemu nevadi nebo mas i skracenej pist??
Datum: 06. října 2011 16:54
Datum: 06. října 2011 7:56
Datum: 05. října 2011 21:26
Datum: 05. října 2011 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 bohužel,s tím ti neporadím.....jen pamatuj,že Murphyho zákony platí.....
Datum: 05. října 2011 19:32
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 zkrátka se tu nechci dohadovat, hledám jen někoho ochotného kdo by to dobře svařil
Datum: 05. října 2011 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 tvý logice rozumim,ale ještě jednou se zamysli nad mojim posledním přízpěvkem.....pokud to bude pokojová výstavovka,tak to neřeš a zapomeň co sem psal.....pokud to má být ovšem funkční dílo->sjezdový fichtl,tak bych to za hlavu neházel.....
Datum: 05. října 2011 19:23
Jméno: Mira
IP: uživatel11260
 -> standa... máš pravdu s těma dlouhejma kyvkama na krosce, tam to nachází i svuj učel...akorat to má hodně daleko od fichtla...ram na svyho fichtla dělam podle geometrie sjezdovyho kola, jelikož sam jezdim sjezdy a několik kol mi už pod rukou prošlo, moc dobře vim co udělá ten 1 cm na zadní stavbě nebo odchylka několika minut v uhlu řízení atd...drtivou většinu komponentu jsem použil z kola,...třeba sjezdovou vidlici Rock shox boxxer, sjezdové ráfky, pláště, náboje, řídítka, hydraulické brzdy, alu rozeta a mnoho dalších, už mě to stálo přes 20 papírků proto tak naléham na detailech a chci to dotahnout do konce, než postavit další bastl...měla by to bejt taková perlička mezi fichtly, jestli se tomu ještě vubec tak dá říkat  ...
Datum: 05. října 2011 19:17
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 Dík, jsem rád že aspon někdo chápe  ...úchyt na obrázku není a byl by zhruba někde u výpustě oleje (rám povede pod motorem) , zajímalo mne jen jestli by tato uprava byla realizovatelná, jestli by se blok navařením nový přepažky nějak nepokroutil...jinak když už tu někdo naťukl tu váhu, tak jsem se dopočítal váhy celého stroje na 35 kg bez náplní a pujdem ještě trochu dolů (ta nakopávačka by to tam kazila)
Datum: 05. října 2011 18:58
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 a co myslet do budoucna s motorem......jednou přeladíš,roztrhne se ojnice,prorazí blok motoru a ty půjdeš a budeš shánět zase někoho kdo zase převaří jinej motor,když je stokrát jednoduší jít,koupit na burze dva kartery po 200,- a jet dál.....to jen pro zamyšlení.....
Datum: 05. října 2011 18:55
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 At přemejšlim jak chci,nechápu ten rozvor kol.....přece kroska byla vždycky delší a vyšší jak silnice.....dlouhá kyvka....lehce nakloněný přední tlumiče s velkym zdvihem......s tim uloženim motoru máš pravdu,láme se tam řetěz přes kyvku.....ale co....když tam závodní krosky mužou mít silon,tak fichtlovi vadit nebude
Datum: 05. října 2011 18:53
 Nápad dobrý, bohužel by to bylo bez startpáky (jak praví standa) což je nevýhoda. Ještě bych si dal bacha na úchyty motoru (když se to odřeže tak to sebou vezme aji ten úchyt) takže ho tam nějakým způsobem "přivařit"
Datum: 05. října 2011 18:41
Jméno: Mira
IP: uživatel11260
 i prozraď mi svoji metodu prosim, jsem moc zvědav
Datum: 05. října 2011 18:32
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Proč to dělat jednoduše, když do jde složitě, že?....
Datum: 05. října 2011 18:21
Jméno: MírA
IP: uživatel11260
 přesně tuhle reakci na ten rozvor jsem čekal...je to prostě tak že to s tuningem myslim vážně, někomu je jedno jestli je to o 10cm delší nebo kratší, já už to o par cm zkrátil a mužu vam říct že je znat každej centimetr...
Datum: 05. října 2011 17:58
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 No není to jen 150g...je to trochu víc...ale jde tu především o ten rozvor kterej bych chtěl srazit o par čísel, jelikož takhle je to mrtvý a nepoužitelný....navíc tím že bych ten blok zkrátil tak bych mohl celej motor posunout více k zadní stavbě- řetězový kolečko by bylo blíže k čepu zadní vidle, nebyl by takovej problem s prověsem řetězu, mohl bych trochu přizvednout zadní stavbu aniž bych řetěuzem ubrousil pouzdro vidlice, o to mi jde...
Datum: 05. října 2011 17:53
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mě spíš zajímá, proč chceš zkracovat rozvor?
Datum: 05. října 2011 17:50
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 Hele nechci tě nasrat....ale proč budeš takle blbě a hlavně zbytečně krátit motor? navíc na většině fichtlcupů je nutností mít startpáku.....když už takle brutálně kuchat a převařovat motor,tak proč si tam raději nenecháš vevařit 4 kvalt z čízy? Ten určitě dá závodnímu stroji víc,než 150g váhy motoru,kterou jsi odstranil zkrácením karterů a odstraněním hřídele startpáky.....
Datum: 05. října 2011 17:32
Jméno: Chosee310
IP: uživatel5567
 cus..máte nějaký nápad na zimu?  třeba hodit misto předniho kola trubku nadstavenou a na to pridelat nake mensi lyze? dozadu kolo s hrebikama a bylo by  ? nevim jak by to fungovalo  ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 17:27
 omotej kolo řetězem
Datum: 05. října 2011 17:27
http://leteckaposta.cz/241169896 to je kámoš a je to na husqvarně wr 125. je to originál výroba a měl to půjčený, ale myslim že by něco podobnýho šlo i udělat doma, když by jsi měl nějakou předlohu, ale 125 je na to prej slabá, chtělo by to aspon 250
Datum: 05. října 2011 17:08
Jméno: jawa 250
IP: uživatel11889
 čau draci chtěl bych si dát na mustanga tlumiče ze sifona. musí se něco upravovat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 20:21
 j.o.
Datum: 03. října 2011 20:21
 čus draci budou mít fízli kecy když budu jezdit na pinckovi bez vložky výfuku? Můžou mě třeba dat pokutu nebo tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2011 22:03
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj díky jen sem se ptal jak na to můžou reagovat
Datum: 02. října 2011 22:03
 Tak to pak jo  Jinak vykuchanej vejfuk se policajtum a sousedum určitě líbit nebude...
Datum: 02. října 2011 20:29
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 díky.. kolečko: není to otázka na tuning, ptám se jen tak abych věděl víc.. jinak mám odzkoušené že čistý výfuk zatěsněný s vložkou a koncovkou jede s tím motorka 10x lépe než s kuchlým výfukem.. i když bez laufu sem pincka vytočil do neskutečných otáček.. ale krouťák šel do pryč..
Datum: 02. října 2011 18:01
 Kolik tenhle tuning přidá koní?
Datum: 02. října 2011 17:34
 vzhledem k tomu, že je to homologované s tlumičem, bude to řvát jak ... a lidi si na tebe budou stěžovat jak na mě, tak jo je to možné... takže pokud ho nemáš a nemáš ho ani od koho koupit, tak tam narvi drátěnky a máš pokoj...
Datum: 02. října 2011 17:29
Jméno: Jan Trubač
IP: uživatel10951
 Tak si tam vyvrtej díry...
Datum: 02. října 2011 16:52
Jméno: manik
IP: uživatel12258
 zdar draci,chci se jen zeptat kolik muzu jet s mustafem kdyz zajiznim 1 vibrus??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2011 11:37
Jméno: manik
IP: uživatel12258
 mam Mogul TSF a dvoukrouzkovi pist
Datum: 01. října 2011 11:37
Jméno: jawka
IP: uživatel11232
 lechtat to pul plynu, jen aby to vzalo vyšší kvalt alepon 2 nadrze a pak lehce pridavat, az kolem 500 km to je nahrubo zajete jestli mas original a trikrouzek, jehlu na co nej. bohatost a 1:25 mazat, cim horsi olej tim driv zajete a fakt ze zacatku setrit, kratke projizdy, zastavky a nechavat schladnou a jet zas dal, tak to delam ja a neni problem .....
Datum: 30. září 2011 21:39
 čus draci jak mam posklsdat motor na fichtla 21 aby me jel trochu rychles 60-80 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2011 12:29
Jméno: standa
IP: uživatel12516
 Bakoun
Datum: 01. října 2011 12:29
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Ja pouzivam misto tachometru otackomer a rychlost si prepocitavam. 3-ka, 13-zuby kolecko a 7000 ot/min neco kolem 70km/h a to je to akorat sestelovana mrdka na zavody seriaku... Jen slicovany kanaly, volne se tocici loziska, klika, svicka zaroven se spalovakem! a slicovany prechody v karbci. Co je HODNE dulezity je vyfuk. koleno, nejlepsi je stary nezasrany a nepobouchany, co am vnitrni prumer opravdu tech 26mm, dnesni repliky maji i pod 25mm a bodejt by to pak jelo.
Datum: 01. října 2011 8:33
Jméno: standa
IP: uživatel12513
Datum: 30. září 2011 22:59
 mám 05 s prvním výbrusem (jednou zadřený, ale na volnoběhu, takže pozůstatky žádné) totálně vylítané snad ještě původní ložiska, klikovka a futro totálně na sra*ku, po rovině to dá tak 60km/h, do kopca neskutečný tah  , z kopce tachometrových až 80km/h, ale těm tachometrům se moc věřit nedá... osobně mám zkušenosti s tím, že jsem měl vyběhané kroužky a tacho se dal dostat až na nějakých 90km/h... tak do 40km/h ukazoval jak štak a pak se ta výchylka zvětovala a zvětšovala.... vyměnil jsem kroužky a nestačil jsem se divit, jak se tachometr vzpamatoval a ukazuje minimálně do 60km/h dobře...
Datum: 30. září 2011 14:57
Jméno: sefcik.jan
IP: uživatel10585
 Je ale potřeba si uvědomit, že i když dáš motor do kupy, tak prvních 600km nebude jezdit víc jak těch 55km/h, ale to je holt záběh.
Datum: 30. září 2011 11:14
Jméno: Ivo
IP: uživatel12510
 Já mám 20 koupil jsem ji ve strasném stavu podle mého pokavaď si pořádně vyčístíš karburátor nastavíš si dobrou hladinu v plovákové komoře vypálíš vejfuk a koupíš nové pístní kroužky tak ti to tech 60 pokud máš i převodovku v zachovalém stavu... já tam mám druhej výbrus je tam už asi hodně dlouho po předchozím majiteli píst mi doporučovali vymenit je prej hodně vyběhanej ale na to nemam prachy tak jsem koupil jen ty kroužky a ty mi pomohli asi nejvíc dám tech 65km/h-70km/h na rovince
Datum: 30. září 2011 10:39
 já mám tu zkušenost že čím horší motor tím víc jede  respektive po rovině nebo z kopce když je vyběhanej válec a všechno má nějakou vůli to docela upaluje  horší je jak přijde kopec....ostatně kdysi kolovalo po internetu že vychozená sériovka na neutrál vytočí až 11 tis. otáček což nedá ani můj speciál  určitě GO a dobře zajet výbrus  to že by někdo schválně zkoušel vyběhaný válce a potom se ptal že mu praskly kroužky a nebo něco jinýho tak ať to nezkouší,,,takovej motor je nespolehlivej
Datum: 30. září 2011 8:06
 přesně jak píše čezeťák.. jinak jestli jsi zkušenější tak si můžeš zvětšit třeba výfukovej kanál atd.. ale základ je ta GO a dobře to zajet.... já mám 21, už sem se na ní párkrát vysekal, stav celkem hroznej, spojka už má tendenci prokluzovat a maximálka je na rovince kolem 70Km/H.. proč,? MOTOR ve výborném stavu, ok ložiska, nevyběhanej válec a dobře zajetý...
Datum: 30. září 2011 7:13
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 mě třeba mustang jede 75km/hod a je jenom po celkovy GO motoru (nova klika, novej vybrus-dobře zajetej a samozřejmě ložiska, gufera atd...) nestaci mi většina simsonů....
Datum: 29. září 2011 21:45
 mam ho ted po go celyho
Datum: 29. září 2011 21:16
 motor kompletně po GO, dobře zajetý, s nefoukanýma kolama a nepřibržďujícíma brzdama tech 65 dá v poho.. pokud máš vergl s měkýma kolama, ložiska v kolech taky KO, neseřízené brzdy a motor po smrti tak budeš rád za 50ku
Datum: 29. září 2011 20:31
Jméno: hh
IP: uživatel12506
 tak jak má bejt
Datum: 29. září 2011 20:22
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Ahoj, nemáte někdo video s tím dvoukomorovým výfukem, co je tu k mání za 700,- ? Popřípadě jaké máte zkušenosti. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2011 12:32
Jméno: standa
IP: uživatel12516
 Chce si to uvědomit jednu věc.....píst je delší jak přední hrana sání......takže dojde k tomu že budu odřezávat 0,5mm sací hrany pístu.....tudíž dolu stačí 68,5mm.....u krejbicha je 69(alá Stejskal) ale když se nad tim zamyslíš,zjistíš,že mam pravdu......ale teda i tak to bude sací kanál s plochou jako kráva.....tím chci říct dobrej pro 3K.....
Datum: 01. října 2011 12:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Souhlasim se Standou, ten sani je nesmysl, 05 ma sani posunute i 1 mm dopredu (54 misto 55), osobne bych se inspiroval upravou od Kreibicha pro 05, co je temer vsude na netu, an svoji dobu to jelo slusne a i dneska se to neztrati.
Datum: 01. října 2011 8:37
Jméno: standa
IP: uživatel12508
 Ten sací kanál je špatně.....origo je úplně malinkej a změnou časování pístu nedonutíš směs aby jí tim proudilo víc......lepší by bylo přepilovat sací kanál dolu na 68,5mm od HU.....
Datum: 30. září 2011 10:12
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Moje úprava je v tom (válec 05), že mám posunutý výfukový kanál z 31 na 28mm a zmenšený píst o 2 mm na sací hraně. Ale mám starý výfuk, děravý a prasklý doutník. Vrtání 39,00 origo hlava.
Datum: 29. září 2011 22:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tak hlavně ať se daří a ať ty válce najedou kopec kilometrů....
Datum: 29. září 2011 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel12504
 Mam toho v plánu hrozně moc,ale zatim je všechno na půl cesty.....dva rozpilovaný 3K...jeden pomalochodnej,jeden "normální" ....pak rozdělanej vylepšenej "pomalochodnej seriovej" válec.....mezitim tak nějak náhodou vzniklo několik "RS" verzí dvoukanálu o různym vrtání,který se povedli....no snad aspoň něco jednou dodělam.....ale už dávno netvořim pro závodní použití....ale pro úplně jinej účel.....jak jsem psal už jinde....muj projekt jde opačným směrem než všechny ostatní.....
Datum: 29. září 2011 18:35
Jméno: standa
IP: uživatel12504
 Asi nejvíc sem najezdil na origo vejfuku,v kterym byla vsazená jiná vložka....bylo to suvně přenastavitelný,docela dobrá věc....neřikam že to mělo nějakej extra přínos jak doladěnej Hikone a že neexistuje lepší vejfuk,ale pro moje potřeby vyhovoval..... byl lepší jak Hikone na origo kolenu....ten simsoňák byl jak kopie origo vejfuku bez poslední přepážky.....malinko víc to jelo,malinko víc to řvalo,malinko víc to žralo ale stejnak se to nedotáčelo....mám v plánu udělat kopii origo kolena o dýlce cca 30cm a o malinko větším vnitřním průměru...a celý to dotáhnout do konce....no prostě dokonalá seriovka
Datum: 29. září 2011 18:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 standa: ty jsi jezdil jaký výfuk na tom svém 2K válci?
Datum: 29. září 2011 17:50
Jméno: standa
IP: uživatel12504
 Nic moc....dobrej na seriovku aby měla razantní zvuk......na upravenym motoru mi brzdil...
Datum: 29. září 2011 12:19
Datum: 29. září 2011 6:48
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6155
 Zdravim dělám motokáru z jawy 50.Za zadní osu jsem si dal střed z pincka a zjistil jsem ze mi nedosáhne lanko od pedálu k brzdě.Nemáte nějaký řešení?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2011 17:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Taky jsem kdysi měl motokáru z pincka, lanmka sem si ale musel dělat sám. Dají se koupit lanka + bovdeny v metráži a pak si uděláš co potřebuješ.
Datum: 29. září 2011 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel12504
 my tam měli nějaký lanko od spojky ze starý oktávky....anebo ze škodovky.....už nevim.....bowdwn byl silnej cca 1cm.....fakt pohoda.....na plyn sme měli nějaký slabý lanko z kola a dlouhej bovden.....na spojku lanko z kejvačky + štelovací váleček......chce si to vyhrát....ale rozhodně zapomeň na to,že to lanko někde koupíš.....všechny si je musíš udělat.....
Datum: 29. září 2011 14:09
Datum: 29. září 2011 12:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kdo brzdí, nevyhrává .)
Datum: 28. září 2011 22:26
 nevím jak je to tam řešené ale já z důvodu bepečnosti na zadní brzdě mám táhlo-lanko se může přetrhnout a to na závodech není příjemné...
Datum: 28. září 2011 17:52
Jméno: kubiq
IP: uživatel12465
 můžeš to prodloužit táhlem a nebo nebýt línej a udělat si svoje lanko podle toho jak dlouhý potřebuješ.. stačí kus bovdenu a kus lanka.. dejme tomu 2 metry a hodit na to koncovky jaký potřebuješ a zalít
Datum: 28. září 2011 15:35
Jméno: Honza
IP: uživatel9857
 Zdar draci chci se zeptat jestli by bylo možný bez věších úprav dát motor z babety 210 do babety 207.Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2011 6:55
Jméno: nnnn
IP: uživatel11925
 myslím že ne.Je tam jiné uhchycení
Datum: 29. září 2011 6:55
Posl.aktualizace: 27. září 2011 12:55
 Jo, určitě se ozvu, díky. Fotky jsou Alešovi, snad mu to nevadí  .
Datum: 27. září 2011 12:55
 tak teď koukám že úplně neni moje, ale fotil sem téměř stejnou
Datum: 27. září 2011 12:36
 připomeň se mi o víkendu na mail, zkusim ti to změřit (když už je to koneckonců moje fotka co tu vystavuješ..)
Datum: 27. září 2011 12:31
Datum: 26. září 2011 21:23
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_8_vybrus_40_3_krouz2.html
Chcem sa opýtať či je jedno na aky motor to pojde myslim pionierovy či musi byť upraveny alebo je to jedno.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2011 21:23
Jméno: jawka
IP: uživatel11232
 pionyr 20,21,23 stejne jde to, mam tento polsky valec, musi se ale vsechno slicovat (je to hrozně nepresné) a dobře zajet a pak to tech 70 v pohode letí připrevodu 13/55 .....
Datum: 30. září 2011 21:23
Jméno: fichtl
IP: uživatel11232
 Zdar, fechtl mi hrozně řval, zjistil jsem že předchozí majitel vyhodil koncový tlumič ( mám doutník klasika), jak to nejak stlumit ? ale abych to moc neuškrtil ? nejake napady ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 17:44
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 dratenku tam urcite nedavej ja sem ji tam mel a nalitala me do motoru a to potom bil mazec  tak ja bich ti doporucil je nejleppsi sehnat novej vyfuk jednak kvuli vikonu a spotrebe. ale cim to stlumit nevim
Datum: 27. září 2011 17:44
 Drátěnka
Datum: 26. září 2011 16:39
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
Posl.aktualizace: 26. září 2011 20:07
 http://nlp.fi.muni.cz/~xkadlec/lfs/gi/
Datum: 26. září 2011 20:07
Jméno: hh
IP: uživatel12487
 jeden máš přímo pod tim videem, jestli ti to pomůže.. nlp.fi.muni.cz/~xkadlec/lfs/gi/
Datum: 26. září 2011 12:40
Jméno: flow
IP: uživatel4625
 hoj vsichni mam takovej problem, upravil sem na fechtlovi karbec 2917 difuzor ze 17 na 18 mm a zvetsil trysku z 68 na 78.. po techto upravach jsem ho tam namontoval a zacalo to blbnout... kdyz jedu na 2 nebo na 3 a dosahnu urcitych otacek (cca 4000) svicka prestane zapalovat, jako kdyby jsem tam mel omezovac otacek, tak trochu uberu, fechtl zpomali a zase to pravidelne slape... ale jakmile se dostanu na urcitou mez tak to prestane zapalovat. zkontroloval jsem odtrh, predstich (oboji OK), vymenil svicku, kondenzator, civku na zapalovani (jeste zkusim dat jinou indukcni civku), zkontroloval kontakty, vsechno v poradku, jehlu jsem dal ze 2. zarezu shora na 4. shora, ale ani to nepomohlo...mohlo by to souviset s tou upravou karbecu nebo je zavada v elektrice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 10:39
Jméno: flow
IP: uživatel4625
 nakonec to bylo indukcnicivkou.. a jinak to leti jak vino. SUPER!
Datum: 28. září 2011 10:39
Jméno: standa
IP: uživatel12488
 U válce s takovýmto stupněm komprese je třeba uvažovat i nad dostatečnou sílou/energií jiskry....pokud je jiskra bídná,slabá stačí bohatá směs a nepálí.....určitě bych šel s číslem trysky dolu....podle filtru to musí na 72-74 jezdit(jak psal Bakoun) a možná bych pořešil jiný zapalování.....a hlavně přitvrdit přítlak kladívka
Datum: 26. září 2011 15:04
 Bohatá směs !
Datum: 25. září 2011 14:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Válec s podobným časováním jsem jezdil s upraveným Jikovem a 74 tryskou... 78 je strašně moc, proto ti motor tarokuje, směs je tak bohatá, že ji nezapálíš.
Datum: 25. září 2011 14:07
Jméno: boris
IP: uživatel12484
 ukopni filtr uplně pryč, a pojede ti to,
Datum: 25. září 2011 13:59
Jméno: flow
IP: uživatel4625
 uplne obycejny ten valec neni..http://www.ms50.cz/_surs.html
Datum: 25. září 2011 13:54
 moc velka triska.... uplne k hovnu do obycejneho valce spat trisku 78!!!
Datum: 25. září 2011 13:45
 A jehlu na 4 zářezu neměj... budeš mít strašně bohatou směs, bude to žrát jak tank a tenhle problém s tím fakt nevyřešíš... spíše zkus 1 zářez...
Datum: 25. září 2011 13:41
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tryska z 68 na 78... Vrať tam 68 a uvidíš.
Datum: 25. září 2011 13:14
 Ahod draci, zajímalo by mě jak je to s ježděním v zimě, na co si dát bacha, mám Pionýra po renovaci, takže si nemůžu dost dobře dovolit kolizi na ledu, jinak co proti soli a štěrku, pomůže Tlumex, svíčku hádám brisk 17 a ještě mě napadá, jak by se v zimě chovaly enduro pneu Mitas 2,75 - 16" a vejde se mezi přední vidle, vím, že drapák se tam nevejde. Díky za jakýkoly rady, snad až na tu, že v zimě je nejlepší nejezdit  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2011 10:26
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Myslel jsem právě na ten TLUMEX, ale mám alkydovou barvu a nevím jestli se to nesežere.
Datum: 25. září 2011 10:26
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Já bych se toho a nebál a nic speciálního bych nevymejlel, maximálně ty šrouby natřít vazelínou jak už tu někdo zmiňoval., ale plechy ti nezreznou otom pochybuji, moje babička jezdila s pionýrem v zimě a oba dva blatníky byly furt jak nový a ráfky když opláchneš tak se nic nestane.
Datum: 24. září 2011 20:57
 jestli budeš jezdit, tak si na předním blatníku z vnitřní strany zalep třeba silikonem takovou "drážku" jinak se ti v tom bude ta sůl krásně držet a s blatníku budeš mít cedník
Datum: 24. září 2011 17:20
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Počkej, chromy že by šli do háje, to je snad taky otázka údržby, pokaď ty ráfky a výfuk opláchnu a vysuším, tak se snad nemá co stát...
Datum: 24. září 2011 12:48
 Jezdil sem s crhoama namazenejma vazelínou, i ty napínáky..a nic mi nezrezlo..namaž to a jezdi si klidně po rybníku
Datum: 24. září 2011 11:57
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jestli máš chromy tak se snima rozluč. Svíčku N15C to mam oskoušený. Jinak ti vše co nemá barvu orezne jako prase každej šroub, napínaky řetězu....
Datum: 24. září 2011 11:26
 tak to bych v zimě na fichtlu nejezdil kde bude sníh tam to nepojede a kde nebude tam bude všude sul a bude to cákat akorát na motor plechy atd na to bych se vysral ale jinak ty mitasky se tam vejdou podle mě i do předu dyt bud je na fichtlu tento drapák jak píšeš nebo klasika
Datum: 24. září 2011 10:59
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Zdarec,potřeboval bych poradit při výběru karbece, zda 19,nebo 21mm. Válec 3K,sání pro karbec vyrobené.Nechci aby se to hltilo.
Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2011 18:17
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Ok,vezmu 19mm.
Dík.
Datum: 25. září 2011 18:17
 Určitě stačí 19mm.....jen příklad z praxe....jestli ti něco řiká Venkovskej šampionát....tak Petr Adamec jezdil loni na hodně rychlym 3K a měl "jen" karbec 19mm.....
Datum: 23. září 2011 11:51
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 39.50,Prd to je,ale chci aby to jelo i v nižších otáčkách.Pokud myslíte že by to pomohlo rozpilovat víc,tak to doladim...
Datum: 22. září 2011 19:55
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 A co máš za vrtání?
Datum: 22. září 2011 19:41
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 68mm je prd sání na to ti bude bohatě stačit 19mm.
Datum: 22. září 2011 19:03
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Spodní hrana 68+rozšířen.
Se standou jsem si psal,ale furt si nejsem jist kterej,samo že to přetryskuji.
Datum: 22. září 2011 18:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jaký máš sací kanál?
Datum: 22. září 2011 18:21
 jezdím 2K,origo přefuky a 21mm karbec a všechno v pohodě
Datum: 22. září 2011 16:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Jestli je třetí kanál jen přes píst a nejsou tam nějak moc brutálně zvětšený přefuky tak bych šel do 19 mm, ale počkej co k tomu řekne standa, bakoun nebo jiní ladiči
Datum: 22. září 2011 16:16
|



|